|
LABORARTORY BRNO
Krkošková, Kateřina ; Velek, Jan (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Galerie architektury, moderního umění a designu. Situovaná na exponované parcele v rámci brněnské okružní třídy, na neklidném nároží Milady Horákové / Koliště, kde se za posledních 100 let vystřídaly 3 zcela odlišné budovy. Nárožní neklid se propisuje do exteriéru v dramatické hmotě, aby v interiéru mohla vyniknout introvertní chrámová atmosféra, podpořená horním světlem, které vzniká právě při “rotaci” kolem nárožního bodu. Jak návštěvník prochází galerií, mění se prostory i světlo kolem něj, interiér získává nové perpektivy...
|
|
LABORARTORY BRNO
Šánek, Pavel ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Galerie architektury, designu a moderního umění v Brně. Nachází se na nároží v křížení ulic Koliště a Milady Horákové. Funkce galerie je doplněna o prostory ateliérů a dílen sloužícím k workshopům a jiným akcím. V domě je navrženo mnoho dalších multifunkčních ploch, které spojují dvě základní funkce. Svým tvarem reaguje na okolní zástavbu.
|
|
LABORARTORY BRNO
Šánek, Pavel ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Galerie architektury, designu a moderního umění v Brně. Nachází se na nároží v křížení ulic Koliště a Milady Horákové. Funkce galerie je doplněna o prostory ateliérů a dílen sloužícím k workshopům a jiným akcím. V domě je navrženo mnoho dalších multifunkčních ploch, které spojují dvě základní funkce. Svým tvarem reaguje na okolní zástavbu.
|
|
LABORARTORY BRNO
Krkošková, Kateřina ; Velek, Jan (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Galerie architektury, moderního umění a designu. Situovaná na exponované parcele v rámci brněnské okružní třídy, na neklidném nároží Milady Horákové / Koliště, kde se za posledních 100 let vystřídaly 3 zcela odlišné budovy. Nárožní neklid se propisuje do exteriéru v dramatické hmotě, aby v interiéru mohla vyniknout introvertní chrámová atmosféra, podpořená horním světlem, které vzniká právě při “rotaci” kolem nárožního bodu. Jak návštěvník prochází galerií, mění se prostory i světlo kolem něj, interiér získává nové perpektivy...
|